Sunday, September 18, 2016

Trip Memancing ke Pulau Jarak

Pada 21 Ogos 2016,

Sekumpulan Kaki Pancing dari Singapura yang diketuai Encik Kamsani telah berkunjung ke Homestay Damai Impian, untuk trip memancing ke Pulau Jarak, Perak selama 3 hari 2 malam. Encik Kamsani dan kumpulannya telah menempah homestay damai impian selama 5 Hari 4 Malam beberapa bulan sebelum berkunjung. Mereka telah bermalam 2 malam di Homestay damai impian bagan datoh sebelum meneruskan agenda utama mereka, iaitu trip memancing di Pulau Jarak, Perak.

Pagi 23 Ogos 2016,

Sekitar jam 8.00 pagi, Encik Kamsani dan kumpulannya telah bergerak ke Jeti Utama Bagan Datoh, untuk menaiki bot yang telah ditempah oleh mereka. Mereka berlepas dengan menaiki Bot GT Chaser untuk memancing sekitar jam 9.00 pagi.



Bot memancing yang akan ke Pulau Jarak, Perak


Keadaan Bot GT Chaser yang ditempah mereka


Kaki Pancing sedang bersiap sedia


Encik Kamsani dan Rakan-rakan


Bot GT Chaser  berlepas ke Pulau Jarak

Pagi 25 haribulan Ogos 2016

Setelah 3 hari 2 malam berada di tengah laut, pada pagi tanggal 25 haribulan Ogos 2016, mereka kembali ke pengkalan Jeti Bagan Datoh, dengan membawa hasil ikan-ikan yang mereka berjaya bawa naik. Mereka kembali ke Homestay Damai Impian untuk berehat sebelum bertolak pulang ke Singapura pada tengah harinya.


Encik Kamsani








Ini antara ikan-ikan yang berjaya mereka bawa naik. Macam-macam jenis ikan, penulis sendiri tak tahu apa nama ikan yang mereka berjaya kail. Apa pun, terima kasih Encik Kamsani dan rombongan, kesemuanya dari Singapura kerana sudi untuk bermalam ke Homestay kami, Homestay Damai Impian Bagan Datoh Perak.

Untuk Tempahan Homestay, boleh hubungi En. Faiz - 013-519 1504 @ Whatsapp ke +6013-2427672 - Shafiq. Untuk Tempahan Bot ke Pulau Jarak, boleh dapatkan nombor Tekong Bot dari kami. Untuk Tempahan bot ke Pulau Sembilan atau kawasan sekitarnya, boleh tanya pada Tekong Bot.


*Kami tidak menyediakan perkhidmatan sewa bot. Boleh dapatkan nombor Tekong Bot dari kami untuk dihubungi.

5 comments:

  1. Wow! Mantap pak.. Lama saya tak jumpa dengan pak Din, pak Nash, dan pak Arman :)

    ReplyDelete
  2. Wow! Mantap pak.. Lama saya tak jumpa dengan pak Din, pak Nash, dan pak Arman :)

    ReplyDelete
  3. Thanks Homestay Damai Impian for listing and renting your unit on LetsGoHoliday.my.
    http://letsgoholiday.my/Listing/Detail/7220/homestay-damai-impian

    ReplyDelete
  4. How to register a slot machine | Lucky Club Live
    Register for a slot machine account. If the player receives no match bonus, the bonus amount will be refunded luckyclub from the account holder. The

    ReplyDelete
  5. Is it legal to bet with a gambler - Dr. MSCD
    But, for many people, 시흥 출장샵 betting 동두천 출장샵 with a casino can only be done 경기도 출장안마 through a “bet slip” and without requiring the user 화성 출장안마 to deposit any money in order to 인천광역 출장샵

    ReplyDelete